Surat Khas buat Bakal Suami tercinta ;)

Haii ! Ke hadapan bakal suamiku yang handsome ,

semoga kamu sihat-2 sahaja di samping keluarga mertuaku tercinta .. Mesti sekarang nihh kamu tengah perah otak kamu belajar di IPTA .. Bagus-2 , untuk mase depan kita jugak kan sayang ? Belajar betul-2 taw ? Jangan nakal-2 .. Saya disini sentiasa menunggu rombongan merisik awak tu .. Pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk awak and rombongan awak .. Kalau awak cukup semua benda kat bawah nih dah boleh buat saya lega and tersenyum ..


~1.Surprise
Nak tau kenapa saya nak awakk macam nihh , sebab saya suka surprise yang gempak-2 .. taknakk surprise yang badnews .. Contohnyer Anniversary kita .. Awak bawak saya keluar pergi Dinner kat Hotel 10 Star .. OhMyLife# , bestnyer awak .. Lepas tuh , kita main suap-2 .. Sweet kan ? Then , ade sorang pelayan datang and letak satu dishes atas meja .. Saya pun pelik , sedangkan dishes yang kita order dahh sampai semuanye .. Then , lepas awak angkat dia punyer tudung awak bagi saya satu kotak yang dihiasi dengan bunga .. Awak dan saya bangun berpelukan .. OhSweet .. Saya bukak and tengok ada Samsung Galaxy Note II .. Awak senyum and cakap :"Take care of it as you love me , dear ;)"
Saya hanya mampu tersenyum ;') *lap air mata

~2.Memahami
Saya harap sangat awak boleh memahami sifat saya yang penakut .. Saya dok suke semua binatang kecuali semut and kerengga .. Awak kena jadi penyelamat saya taw ! Rumah kita nanti , awak jangan nak ngengada nakk bela binatang especially kucing .. Saya dok suke sangat-2 .. Dari kecik hingga sekarang .. Pasal tuh lhaa saya cakap kat awak awal-2 .. Sesiapa yang dah kenal lame dengan , pasti dahh faham saya ;) .. Kalau awak usik saya , saya baling bantal busuk awak and blanket kat luar .. Awak tido lhaa dengan binatang-2 awakk tuh ..

~3.Bekerjasama
Awakk, saya nak setiap hujung minggu awakk kena tolong saya kemas rumah .. Okehh ? Awak dan saya kan kerja .. Mesti takdop mase nak diluangkan .. Dengan cara nihh jew boleh sayang .. Pastu kita maen kejar-2 kan .. Saya lari sehabis daya yang mungkin then kita kemas balik macam biasa .. Kita kemas rumah dulu .. Habis bilik-2 and living ro0m , kita kemas dapur pulakk .. Petang tuh , kita keluar and kemas kawasan rumah .. Awak basuhkereta , saya siram pokok bunga .. Saya nak tanam banyak-2 bunga kat halaman rumah kita .. Lepas selesai semua tuh , saya hidangkan minum petang untuk awak .. Mesti awak letihkan sayang ? HikHikHik ;)

~4.Imam and Teman
Sayang , saya nak sangat awak boleh jadi Imam saya .. Bila masuk waktu , kita ambil wudhuk samesame and solat berjemaah .. Malam Jumaat , lepas Maghrib kita bace Surah Yassin yee sayang .. Then , kita pegi kat dapur and masak-2 samesame lepas selesai solat Isyak .. Selesai makan , kita tengok tv bersama .. Kita tengok movie Romantic kat AstroFirst ea ? Kalau musim bola , saya akan temankan awak even saya dop minat bola .. Bila nak pergi kerja , saya akan naik atas kerusi and pakaikan necktie memandangkan saya nihh rendah orangnyer .. Kita akan bersalaman dulu sebelum masuk kerja serta duet belanja :) .. HeHeHe ;)

Setakat ini sahaja coretan daripada bakal isterimu yang comel nih .. Sampai jumpa di alam pernikahan kita nanti tau ! Sampaikan salam saya kat mertua saya tuh .. Hope , hubungan kita as husband and wife kekal hingga akhir hayat kita ..



 nih lhaa bakal isterimu yang comel ;)





1 comment:

zamri spoon said...

salam kak saya follow akak . nanti akak follow saya yea!! tima kasih akak comel...http://zamrispoon.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...