Kami Buddyz ! Kami takkan berpisah . :)


Haii Korang ! Ape Khabar .. Sihat takk ? Farah Alhamdulillah .. Sihat lagi .. Sekarang mesti korang tengah jalan-jalan cari makan kang ? Best lhaa .. Farah baru je habis SPM .. Bebas dah sekarang .. Tapi , farah ade masa 1bln je duduk kat rumah .. Kejap lagi farah nak kena pergi PLKN pulokk .. Adoiya .. Sabar je lhaa .. Sekarang farah baru je online .. Lepas post kat Facebook tadi , airmata terus mengalir .. SUMPAH yanaa rindu kawan-2 ! Baru je berpisah petang tadi .. Dah rindu laa .. Ye laa kan ? Nanti nak jumpa pun susah .. Semua dah plan nak pergi kerja , buat lesen , jaga anak sedara and macam-macam lagi .. Dengki laa .. Farah nak habiskan mase duduk rumah je .. Nanti kena pergi Kem PLKN lagi laa .. Baru je nak berehat dah kena pergi .. Ape laa ..

Orang yang farah sayang sangat adalah Ahli-2 Dorm Siti Khadijah .. Diorang laa tempat farah nak mengadu suka dan duka .. Kitorang suka share masalah samesame .. Kalau marah pun sekejap je .. Itulahh kami .. Dah macam adikberadik :)





Sebelum pergi makan , snap kejap :)




Naik motor Superwoman :)



Snap dengan baju kelas .. (aku takde )



Jalan-jalan kat Sekolah ..



Okayy , farah harap korang takkan lupakan farah ;) Kalu Kawen tuhh , jangan lupe jemput deh ^__^ ..Farah sayang korang sesangat .. k aa bhaii .. Assalamualaikum :) *sambil lap airmate ..



2 comments:

Nabila Izzati said...

Awesome Gile Awak ngan Kawan2x awak.

♥Budark Cyumil♥ said...

Huhu . Mekasih sayang . :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...