KMPh is the BEST moment !

Assalamualaikum readers tersayang ❤ 
Hari ni aku rasa happy + sedih kerana ada 2 sebab. Salah satunya adalah Im HAPPY because dah habis belajar. No more class! No more exam! Yayyyyyyy ^^. Yelaaa kan , dulu time belajar confirm stay up sebab nak cover apa yang tak paham dengan tutorial lagii. Adoiii. Kekadang aku sampai menangis sebab dah larat nak lalui semua tu. Tapi demi PARENTS aku , aku kena lahh habiskan untuk membahagiakan diorang. Lagipum kita hidup untuk belajar kan? Islam pun suruh kita buat macam tu. 




Haaaa. Aku sedih pulak sebab aku rinduu MATRIK ! 
Serious aku rinduuu (⌣̩̩́_⌣̩̩̀) . Aku rindu ROOMATES , JIRANS , BESTIES , CLASSMATES , LECTURERS and etc. Ya Allah , memang tak boleh dinafikan perasaan aku sekarang ni. Mujur lahh ada gambar-gambar yang boleh dijadikan kenangan (^^). ROOMATES paling aku rindu sebab semua aku buat bersama diorang. Kalau gaduh memang tak best lahhh sebab kita akan pandang muka dia jee setiap hari. Haha! ヽ(^o^)ノ Yelaaa kalau time lapar MAKAN sama-sama , IFTAR sama-sama , GOSSIP sama-sama , senang cerita semua buat sama-sama. Yang paling best roomates lahh tempat nak luah perasaan samada gembira jumpa CRUSH , gaduh dengan classmates , budak sama aras tak tegur and etc. Best sangat! 





   
Farah (aku) , Atikah , Amna , Linda
p/s : Thanks sebab layan kerenah aku dengan baik. Korang memang roomates yang paling superb!





Okayyyy dah habis pasal roomates. Sekarang pasal JIRANS ^^
Jiran yang paling aku rapat bilik 21 , even bilik diorang jauh tapi kami selalu menziarahi antara satu sama lain. Diorang memang happy go lucky lahh! Selalu jeee happy and kalau outing memang sama-sama. Tu jeee kot pasal JIRANS sebab diorang ni sama macam roomates lahhh.







IFTAR 1st Puasa di padang KMPh.







Lepaking sambil cuci mata kat track :)





Kami kembar :)






 
 Outing :D


Okay okay. Aku dah penat hari ni sebab adik aku mintak tolong dia buat kek untuk majlis HARI RAYA sekolah dia besok. Okay babaiii uolls. Happy reading! muchh love :*






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...